Something has to change

november 15, 2009

– Jeg har nødt å fortelle deg noe og du kommer ikke til å like det.

Slik begynte den altfor lange helgen min. Vi sitter og nyter øl etter øl. Vi har det gøy og plutselig kommer den setningen jeg egentlig har ventet på.

– Han er en ræv, sier knuts.

Jeg har selv visst det innerst inne, men det er no den drømmeren i meg som visstnok aldri vil gi opp. Sakte men sikkert kjenner jeg at jeg mygler litt på han. Men bare litt.

Fredagen kommer og en ny kveld med alkohol venter. Jeg skyver følelsene mine langt bak og det går egentlig veldig bra. Helt til man får slibrige tekstmeldinger. Jeg kjenner på meg selv at jeg aller helst bare vil gjøre det en siste gang, men let´s face it, det hadde gjort ting mye verre.

Lørdagen ble også feiret med gode gamle venner som jeg ikke ser så veldig ofte. Det var kjempekoselig. Bursdagsbarnet fikk fine gaver og var storfornøyd, så da er min jobb gjort 😉

Søndagen er her og nå sitter jeg og tenker stille for meg selv at noe må forandre seg.


4 kommentar to “Something has to change”

  1. Gitarriff_trutemunn said

    så hvor ille er en ræv? ..men ok.. det fins vel groft regna tre miiliarder å velge i… og trenger du en kort overgangs flört… look over hear baby.. hahahaha 😉

  2. TheKNUTSresidens said

    Ah, sorry gullet. Du vet at det ikke var lett å si.. Men så vet man i alle fall hva man skal styre unna, selv om det ofte kan virke litt ekstra spennende..

    Jeg tenker at man kan finne en som er litt mindre ræv, hehe. Sånn at man ikke sitter med skjegget i postkassa på slutten.

    Luv u 😉

  3. frostis said

    Gitarriff_trutemunn: En ræv er en som utgir seg for å være en good guy, men som egentlig ikke er så good alikevel. Jeg vet at verden er full av fantastiske menn, og du vet, for å komme over en er det bare å komme under en annen 😉
    Knuts: Jeg vet at det ikke var noe gøy for deg å fortelle det. Hvertfall med tanke på at du bare kjenner den gode siden av ham.. Jeg setter hvertfall utrolig stor pris på at du fortalte meg det.. Så får jeg bare gjøre mitt beste på og ta avstand.. Det er bare det å plukke seg selv opp igjen, og det går alltid bra til slutt!!! ❤
    Luv u!

  4. TheKNUTSresidens said

    Jeg kan plukke deg opp, anyday! Det vet du, gull. Jeg er aldri langt unna, før du vet ordet – så flasher jeg deg mens du sitter på EA, haha 😉

Legg igjen en kommentar