Å jobbe seg oppover i høyden

november 11, 2009

Da jeg var yngre, i tenårene, pleide min mor å si

Du må komme deg opp i høyden.

Dette var fordi jeg alltid gikk med lave hæler. Ja, ikke spør meg hvorfor. Jeg tok det hvertfall til meg og begynte sakte med sikkert å gå med høye hæler. I dag, når jeg virkelig har en stor forkjærlighet for sko, sikler jeg etter høye hæler. Høye hæler som ikke egentlig kan bli brukt her i Bergen. Killler heals som de også blir kalt. Jeg vil ha dem alle. Studenten i meg sier at jeg bare kan glemme det, men siden jeg kjenner meg selv så godt, hører jeg mye heller på drømmeren i meg 🙂

Tanken er litt rar i grunn, at en sko kan få et menneske til å føle seg så mye bedre..

If only I could buy them.

Jeg har fortalt min kjære mutter at jeg endelig klarer å gå fint, hvertfall tror jeg selv, i høye hæler.

Nå klager hun på at de er for høye. Vet du, jeg forstår virkelig litt av det mannfolk forteller om at kvinner er vanskelige mennesker. Vanskelige å forstå seg på. Men nok om det.

Ønskelisten til jul har jeg allerede klistret på kjøleskapsdøren hos mor og far. Jeg må nok bidra litt jeg også. Men det er hvertfall disse skjønnhetene jeg så lenge har tenkt og siklet på.

Siden jeg ikke har noe mannfolk å sikle på i skrivende stund, så får disse holde 😉

8 kommentar to “Å jobbe seg oppover i høyden”

  1. Gitarriff_trutemunn said

    Wow… ser man det… skjönner hvilket hus nissen kommer til å henge i julaften 😉

  2. frostis said

    Oh yes. Nissen er forhåpentligvis veldig snill med meg i år 😉

  3. Gitarriff_trutemunn said

    mulig han har drifter også.. nissefar.. kanskje ikke bare snil.. men gavmild 😉

  4. the girl with the red scarf said

    du er heldig som kan gå på høye hæler.. 😀 jeg elsker å gå på høye hæler, men er så høy fra før så hvis jeg går med det så ser jeg ut som ett TÅRN iforhold til venninnene mine.. 😦

  5. frostis said

    Ja, det er vel så og si den eneste fordelen ved å være lav 🙂 He he.. Ville heller vært naturlig høy jeg da.. Men der har vi den igjen, man vil alltid ha det man ikke har..

  6. Ann Helen said

    Men lekre var dem ja:)

  7. amavel said

    Ahhh…Christian Louboutin kan aldri bli feil 🙂

  8. TheKNUTSresidens said

    DJ, de skoene der er ikke AKKURAT feil!
    Damn, nå sikler jeg.

    Nå må jeg holde fokus: *spare til ny tur, spare til ny tur*

Legg igjen en kommentar